Magazinele monobrand Philipp Plein și Billionaire s-au deschis la București

Designerul Philipp Plein și omul de afaceri Flavio Briatore au venit la București pentru deschiderea oficială a monobrandurilor Philipp Plein și Billionaire. 

Mai mult de 300 de persoane au participat, la finalul săptămânii, la deschiderea oficială a monobrandurilor Philipp Plein și Billionaire din București, situate în galeria comercială The Grand Avenue, de la parterul hotelului JW Marriott Grand Hotel București. A fost o atmosferă fantastică pentru toți cei prezenți, animată de un spectaculos show de lumini, proiecții speciale și muzică, o oportunitate de a descoperi universul Philipp Plein și Billionaire.

„Sunt bucuros să vin într-un oraș atât de frumos, pentru a celebra inaugurarea magazinelor Philipp Plein și Billionaire. Sper să mă reîntorc cât de curând la București, pentru că am fost profund impresionat de primirea călduroasă“, a declarat designerul Philipp Plein.

„Nu am mai fost în București de multă vreme și am vrut să profit de oportunitatea perfectă pentru a-i fi alături lui Philipp la această spectaculoasă deschidere. Primirea de care am avut parte a fost fantastică și sunt sigur că Billionaire va avea un succes deosebit în țara dumneavoastră“, a spus omul de afaceri Flavio Briatore.

Magazinul Philipp Plein, cu o suprafață de 82 de metri pătrați, a fost conceput și decorat de către renumitul designer italian Claudio Pironi și cuprinde ultimele colecții de haine pentru bărbați și pentru femei. Clienții sunt întâmpinați la intrare de un imens craniu, simbolul Philipp Plein, încrustat cu cristale Swarovski CRYSTALLIZED™. Marmura neagră creează o ambianță rafinată și de mare impact. Accesoriile sunt prezentate asemenea unor piese de artă autentice, fiecare fiind afișate pe rafturi din oțel inoxidabil. Un candelabru din sticlă Murano aduce acel element de eleganță care să definitiveze ambianță, luminând toate zonele din magazin.

Billionaire, marca italiană renumită pentru stilul său excentric, sofisticat și luxos, a inaugurat noul său magazin de 79 metri pătrați, proiectat de biroul de arhitectură CLS. Magazinul dispune de o serie de elemente iconice inspirate de zgârie-norii din New York din secolul al XX-lea, simboluri ale bogăției primilor miliardari americani din epoca industrială.

O intrare impozantă întâmpină clienții, în timp ce porțile aurite care delimitează magazinul reamintesc de un seif de bancă vintage. Monedele cu leul miliardar împodobesc corpurile de iluminat, zidurile și spectaculoasele podelele. Numeroase detalii aurite sunt văzute la rafturile de îmbrăcăminte, precum și în zonele de expunere pentru accesorii, în contrast cu pereții întunecați și accentele de marmură italiană Levanto.

Intră în galeria foto pentru a vedea cum a fost la eveniment. 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe glamour.ro