3 femei influencer care reinventează modul în care te machiezi zi de zi

Istoria machiajului a început să fie scrisă de vechii egipteni, renumiți pentru utilizarea primului set de produse cosmetice din lume compus din cărbune ars pentru conturarea ochilor și din pigmenții fructelor de pădure pentru colorarea buzelor.

De atunci și până acum industria de makeup a fost revoluționată și constant influențată de lumea artei iar specialistii au studiat in detaliu proportiile chipului și au încercat să creeze produsele potrivite de beauty pentru a armoniza corect trasaturile fetei.

Estimată anul trecut la o valoare de 445 de miliarde de dolari, industria de makeup este în plină dezvoltare iar aceste 3 vedete au avut o puternică influență asupra tendințelor în machiaj:

1. Rihanna

Rihanna a fost inspirată să creeze Fenty Beauty după ani de zile de testare a a celor mai bune produse de frumusețe și din dorința de a veni pe piață cu produse care să ajute femeile din lumea întreagă să se simtă frumoase în pielea lor.

Lansându-și propria linie de machiaj în septembrie 2017, Rihanna, talentata cântăreață din Barbados, își propune prin brandul Fenty Beauty să se adreseze femeilor de pretutindeni, indiferent de tipul și tonul de piele.

În același timp, lansarea brandului a primit foarte multe critici pozitive din partea publicului pentru că a venit cu o gamă largă de tonuri de fonduri de ten, cu 40 de nuanțe diferite, ideale pentru toate tipurile de piele. Mai mult, formula de iluminator creată de Riri este una dintre cele mai iubite produse și a devenit în scurt timp preferatul make-up artiștilor.

Cel mai important lucru este că vedeta creează produse de make-up pentru a inspira: “Machiajul este acolo pentru a vă distra”, spune ea și ne îndeamnă să ne simțim libere să ne asumăm riscuri și să îndrăznim să încercăm lucruri noi.

2. Huda Kattan

Huda Kattan este o personalitate multiculturală; este de origine irakiană, dar a crescut în Tennessee, după ce părinții ei au emigrat în America și a ales să studieze finanțele la Universitatea din Michigan-Dearborn. S-a dedicat make-up-ului dintr-o pasiune pe care o avea de mică iar  în prezent are aproximativ 28,4 milioane de urmăritori pe Instagram și un business de milioane de euro care poartă numele de Huda Beauty.

Produsele sale se bucură de un succes fulminant și se adresează în special cunoscătoarelor, care au experiență în folosirea produselor de  makeup. Ceea ce a ajutat la extinderea brand-ului sunt tutorialele care însoțesc produsele și implicarea fondatoarei în promovarea online a tuturor noutăților.

În același timp, Huda Kattan își dorește să le redea femeilor puterea prin frumusețe și prin descoperirea propriului stil.

3. Katherine von Drachenberg

Katherine von Drachenberg, faimoasa artistă de tatuaje, recunoscută pentru stilul său îndrăzneț, privește make-up-ul ca pe un mod de exprimare al atitudinii, acesta fiind unul dintre motivele pentru care și-a construit brandul care îi poartă numele – Kat von D.

În același timp, obiectivul brand-ului este să se adreseaze celor care vor să fie diferiți, „fie că sunt artiști, poeți sau îndrăgostiți.” Având milioane de urmăritori în rețelele de socializare, Kat von D creează produse de make-up cu efect  de lunga durată, combinând pigmenți intenși și cu o acoperire totală.

Linia sa de produse este inspirată din artă și îi îndeamnă pe iubitorii de makeup să fie îndrăzneți în alegerile lor  și să își scoată la iveală latura creativă.

Ceea ce observăm astăzi este că industria frumuseții se adaptează în permanență idealurilor culturale și diversității, fiind în același timp puternic susținută de trendurile din social media.

Sursa foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe glamour.ro